HTML

magyariország

Magyariban vannak dolgok, amelyek máshol nincsenek. Magyaricum

Friss topikok

Linkblog

2009.02.26. 10:45 magyariorszag

Csá GYÍKOK, én leléptem...

...mondja Cartman sokszor.

Én nem lépek le, mert a nevem alapján én vagyok az átlag magyar, mert van két gyerekem, akiknek megmutatnám, hogy Magyarisztán jó hely, mert azt gondolom, hogy nem 10 millió marha országa vagyunk...

Pedig vannak erre utaló jelek...

Én utálom, hogy:

Ma ott tartunk, hogy szellemi fogytékos, tenyésztett bakancsosokat látok masírozni az utcákon, hogy megfélemlítsenek másokat.

Hogy szellemi fogyatékos tenyésztett romákat látok masírozni az utcákon, hogy megfélemlítsenek másokat.

Hogy érzelmileg retardált embereket látok politizálni a TV-kben, akiknek az az ideájuk, hogy olyat mondjanak amit éppen mindenkinek tetszik, ahelyett, hogy olyat mondjanak, ami jobbá teheti ezt a helyet.

Hogy "újságíró" érzi magát késztetve olyan cikk megírására, amiben vállalhatatlan stílusban szentbeszédet tart, tör pálcát olyanok felett, akiknek legrosszabbjaitól semmilyen morális szempontból sem jobb.

Hogy, nincs normális parlamenti kultúra, mert a röhögve kivonulás menőbb, mint a vita, ami ugye fizetett kötelezettsége lenne az érintetteknek:

 -Tetszettek volna úgy csinálni, hogy 2002-ben ne váltsák le Önöket és akkor lehetett volna bizonyítani, mert úgy rémlik, hogy akkor nem a gazdasági teljesítményük miatt váltottak kormányt a honpolgárok, hanem a mindent átható avitt, erőszakos retorikával kevert faszságok miatt.

Hogy olyan kormányunk van, aki képtelen úgy kormányozni, ahogyan a választók felhatalmazták őket, szakmailag vállahatóan és  előretekintően, mert mint azt írtam ERRE KAPTAK FELHATALMAZÁST a választóktól!!!

Hogy olyan ország Magyarisztán, ahol az elkövetett borzalmas büncselekmény utáni a társadalom cinkos összekacsintással és  elégedettséggel szemléli a törvényenkívüli megtorlást.

-Mert felhatalmazva érzi magát néhány csökött agyú barom, hogy DREDD bírót játszon.

Hogy a rendőrség olyan helyzetben van, hogy álliberálisok és álkonzervetívok egyszerre ostorozzák őket a tehetetlenségért, de mikor erőt mutatnak és leverik a veséjét annak aki autókat és középületeket gyújtogat, nos akkor ugyanezek köszörülik rajtuk nyelvüket mivel "túllépik a hatáskörüket".

-Nem barátaim, nincs kettős mérce.

Nem fogok elmenni innen, mert én teszem a dolgomat, jól - rosszul, de teszem, és nem akarom eltűrni a gyökéragyúaktól, hogy tönkretegyék a hazámat.

Megfontolásra ajánlom azonban Cartman szavait mindazoknak, akik szerint a fent leírtak mégis rendben lévőek, mert szerintem akkor nem velem van baj, hanem velük.

Az erkölcs és a hazaszeretet nem politikai fogalom, hanem örök érvényű szabály egy adott hon polgárai számára, a gyilkosság pedig bűn több ezer éve.

Szerintem ez egy jó ország, csak mintha kiszabadultak volna a marhák a karámból és összevissza törnek mindent, a visszaterelésükről pedig senki nem akar gondoskodni. De sírni azt mindenki tud, hogy jaj kijöttek a marhák a karánmból.

Nem Ti engedtétek ki véletlenül???

Szerintem igen.

És Ön szerint?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://magyari.blog.hu/api/trackback/id/tr67967025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása